آموزش بستن سایت وردپرس WordPress

آموزش بستن سایت وردپرس WordPress :

افزونه Remove Dashboard Access دسترسی به پیشخوان وردپرس را برای کاربران غیرفعال خواهد کرد. این افزونه تا به امروز موفق شده بیشتر از ۴۰.۰۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۴.۸ را از آن خود کند. قابلیت های این افزونه شامل موارد زیر است :

برای استفاده از افزونه Remove Dashboard Access کافی است روی لینک زیر کلیک کنید تا به صفحه افزونه در مخزن وردپرس هدایت شده و سپس با استفاده از راهنمای نصب افزونه در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی افزونه بکنید.

Remove Dashboard Access

بعد از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با عنوان Dashboard Access در بخش تنظیمات وردپرس اضافه میشود که با رفتن به این منو میتوانید تنظیمات دسترسی به پیشخوان وردپرس را به دلخواه خودتان مشخص کنید.

Dashboard User Access: با استفاده از این بخش میتوانید مشخص کنید که چه نقش های کاربری مجاز هستند تا به پیشخوان وردپرس وارد شوند. در این گزینه چهار حالت وجود داره که شامل موارد زیر هست.

Administrators only: فقط مدیران سایت

Editors and Administrators: مدیران سایت و ویرایشگرها

Authors, Editors, and Administrators: مدیران سایت، ویرایشگرها و نویسنده‌ها

Advanced Limit by capability:  در صورت انتخاب این گزینه میتونید بر اساس قابلیت‌ها و میزان دسترسی که با نصب و اضافه کردن افزونه‌ها و کدنویسی که در وردپرس دارید وجود داره انتخاب کنید.

Redirect URL: اگر مایل هستید کسانی که مجاز به ورود در وردپرس نیستند را به آدرس دیگری ریدایرکت کنید کافیه آدرس صفحه رو در این فیلد وارد کنید.

User Profile Access: این گزینه هم امکان دسترسی به صفحه ویرایش پروفایل در وردپرس رو مشخص میکند که در صورت فعال کردن تیک این گزینه کاربران قادر به ویرایش صفحه پروفایل خودشان نخواهند بود.

Login Message: و در نهایت با استفاده از این فیلد هم میتوانید یک پیغام با متن دلخواه وارد کنید تا هر کاربری که مجاز به ورود در وردپرس نبود این پیغام خطا به او نشان داده شود.

بعد از ذخیره کردن تنظیمات وقتی کسانی که مجاز به ورود در وردپرس نیستند قصد ورود به سایت را داشته باشند با تصویر بالا مواجه خواهند شد.

برای مشاهده مزایای استفاده از وردپرس به لینک زیر مراجعه کنید:

مزایای استفاده از وردپرس wordpress

برای آشنایی با مفهوم افزونه وردپرس به لینک زیر مراجعه کنید :

درباره افزونه وردپرس WordPress Plugins

برای آشنایی با روش نصب افزونه وردپرس از طریق جستجوگر افزونه به لینک زیر مزاجعه کنید :

نصب افزونه Install Plugins از طریق جستجوگر افزونه ها